חופה וחידושים

    עפר גדנקן No Comments on חופה וחידושים

    רשת הצורפים מציגה: קולקציית מתחתנים במחירים שווים

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הצורפים, מותג כלי הכסף הבינלאומי, הולך על כל החופה ומציע למחותנים ולמאורסים קולקציה מרהיבה של פמוטים לכלה וסטים לחתן במגוון סגנונות עיצוב ובמבצע משתלם של עד 40% הנחה! בנוסף, הטבה אטרקטיבית במיוחד: שרביט הדלקה יוקרתי במתנה ברכישה מעל 3,000 ₪ בלבד

    יעקב מרדינגר, צורף אמן ובעלי הצורפים מזכיר כי בכל סניפי הצורפים תמצאו תצוגת ענק עם מבחר פמוטים, קנדלברות וסטי חתן בכל הסגנונות, הגדלים והמחירים, בכדי לאפשר לכל זוג מאורס למצוא את מה שמתאים עבורו. "במיוחד עבורכם, הזוג הצעיר, יצרנו קולקציה מרגשת של פריטי הצורפים תוך הקפדה על עיצוב ללא פשרות, במחירים אטרקטיביים שיאפשרו לכל משפחה חדשה לנצור רגעים מרגשים של התחדשות"

    מבצע מתחתנים מציע עד 40% הנחה על מבחר פמוטים וסטים לחתן, וכן הטבה של שרביט הדלקה מצופה כסף כמתנה המותנית ברכישת פמוטים או קנדלברות מעל 3,000 ₪, מיועד לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים עד א' תמוז 11.6 או עד גמר המלאי. הטבה אחת ללקוח. לא כולל קולקציית קרלוס, YM ופריטים אחרונים וללא כפל מבצעים והנחות.

    מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי – ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect – שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.



    0 תגובות